Where's silence, there's peace, where's peace, there's freedom, with freedom comes silence.

2009. május 26., kedd

Ultimate killer

Úgy ébredtem fél nyolc körül, mint akit fejbevágtak, úgyhogy vissza is szenderedtem nagy nehezen. Majd újabb ébredés és szenderedés következett. Kikászálódtam az ágyból és elszáguldoztam a bankba. Élménydús kirándulás volt, eredménye, hogy a múlt havi fizum végre, három, kötőjel öt napon belül a számlámon is lesz.

Ma sem sikerült túl sokat ennem, mert bár a fejem nem fájt, hányingerem volt és szédültem is időnként. Nem, perverzek, kizárt, hogy terhes legyek, bármily mókás is lenne a dolog, szóval nemtom, miért van. Remélem, elmúlik majd.

Az, hogy még gyáván menekülsz is, nekem csak azt jelenti, azon túl, amit már tudok, csinálhattál valami igen nagy görénységet grátisz. Tudod, lehet, csirke vagyok, de azért, amit csinálok, megtanultam vállalni a felelősséget ahelyett, hogy bújkálnék. Mi az, amiért nem mernél a szemembe nézni?
És néha, mint például most is, legszívesebben elmenekülnék, de ellenállok a kísértésnek és maradni fogok. Soha többet nem futamodok meg semmi elől. Pedig most megtenném. Elmenekülnék vissza sem nézve, mert megrémít. Én pedig legyőzöm.
Anyám azt mondta, álomvilágban élek, és égő, hogy ennyi idősen pölö azokat a könyveket olvasom, amiket. Ez van srácok.

Téged pedig, nos, nem foglak kioktatni, nyilván tudod, mit miért csinálsz..
És rá kell, hogy tromfoljak az eddigiekre. Nem, nem azért, mert bántani akarlak, azért, mert okot adtál rá, összeesküvés-elméletekben pedig elég jó vagyok.. Mi van akkor, ha most is csak azt mondod, ami kényelmes. Mi van, ha közben jót nevetgélsz rajtam, miközben nem csak belőlem csinálsz hülyét? Mi van, ha.. Bele se merek gondolni..

Nincsenek megjegyzések: