Where's silence, there's peace, where's peace, there's freedom, with freedom comes silence.

2009. május 30., szombat

Különbenmeg

El is felejtettem mondani, hogy. Tegnap volt EPOS-unk, ami egy szerkentyű, olyan kicsit, mint egy palmtop, az elején beleszámolod az árut, és aztán ütögeted befelé, mit adtál el. Okos lenne, csak még mindig nem műkszik tökéletesen. Egyébként ki lehetett bírni, az egyesem nagyon örült neki, úgyhogy mi is örültünk. Eddig még mindenkit csak panaszkodni hallottam, mi meg olyan királyok voltunk, hogy 340€-val több volt a végén. :D Jó, oké, nyilván a készülékekben volt a hiba, amik fel is lettek szállítva az ájtíseknek megcsinálásra. :)

És este, itt kockultam, függősködtem a gép előtt perverz mód még mindig egyenruhában, amikor az otthonról épp hazaérkező lakótársammal betoppant az egyik volt csoporttársam, akit imádok. Nyííííííí. Tök jó volt. NAgyon örültem neki, jó volt látni, meg végre tudni valamit róla. :) Elmesélte a bonyolult huzalokban kunkorodó szerelmi életét, majd megállapította, az ő korában lassan már szülni kéne.. :D Nekem nincs ilyen problémám, a szüléshez még a legeslegalapvetőbb dolog is hiányzik az életemből. Épp azért, csak hogy visszautaljak, mert akkora ordas nagy kurva vagyok. Tudjátok.

Nincsenek megjegyzések: