Where's silence, there's peace, where's peace, there's freedom, with freedom comes silence.

2009. május 22., péntek

Azt hittem, te más vagy

A helyzet az, hogy a tegnap este után azon gondolkozom, ki is lehetsz te valójában, és hogy mi volt igaz mindabból, amit mutattál nekem. Mert nem tudom a választ. Azt hittem, érdekellek, vagy ha nem is, és a barátságomon kívül másra nem vágysz, legalább tartasz annyira, hogy az igazat mondd nekem. De ezek szerint nem érek neked még ennyit sem.
Nem, nincsen örök harag, igazából csak csalódást és ürességet érzek, mert én szerettem volna, hogy velem legyél. Az álmom, a világom végig az igazságot ordította, de én nem akartam látni.
Azt kérdezted egyszer, ki képes engem bántani.. És azt mondtad, valaki csúnyán elbánhatott velem egyszer. Talán csak én élem meg másképp, rosszul a dolgokat, de nem véletlenül vagyok olyan, amilyen. Soha többet senkinek nem fogom hagyni, hogy összetörje a világom és letépje a szárnyaim.
Ha van mondanivalód, meghallgatlak.
All Cried Out..

Nincsenek megjegyzések: