Where's silence, there's peace, where's peace, there's freedom, with freedom comes silence.

2009. május 10., vasárnap

Botox

Írnom kellene már régen, csak lusta vagyok, minta dög.

Például arról, hogy elhagytam a krúbegem kerekét, menet közben. Oké, számítottam már reá, hogy megadja magát, de nem tudtam, mikor jön el a pillanat. Kedden hajnalban jött.. Mentem éppen, és egyszercsak eldobta a kerekét. Ketten jöttek mögöttem, de nem mertek röhögni. :D Aztán azóta kunyeráltam magamnak egy másikat. Igaz, second hand, de sebaj, sokkal jobb állapotban van, mint az első. :)

Aztán arról, hogy tegnap egy buzi faszfej utas halottnak, de legalábbis eszméletlennek tettette magát.. Már mindenki leszállt a gépről, ez a fasz meg nem mozdult. Kurvára nem volt vicces, remélem, egyszer tényleg nagyon szüksége lesz segítségre, de mindenki leszarja majd.

Vagy arról, hogy az egyik kettesem, Joao annyira édibédi volt, hogy rámlocsolt egy liter vizet, aminek eredményeképp kialakult némi vizespóló verseny fíling a gép hátsó fertályában, aminek egyetlen résztvevője lehettem.. Inget kellett cserélnem.

És hogy tegnap reggel itthon felejtettem az ajándékodat. Elindultunk Hose Armandóval a buszhoz. Várunk, várunk, erre megkérdezi. Ma nem szombat van? Óóóóómondom, de. És akkor jön busz? Nem.. Még jó, hogy Árpi épp akkor száguldott el arra, úgyhogy felhívtuk jól, és felvett minket. Erre mondom, otthon hagytam valamit. És hatalmas mentális erőmmel elértem, hogy hazahozzon érte, anélkül, hogy külön megkérném rá. Aranyos volt tőle. :)
A kettesem különben katasztrófa volt, bár szegénykém csak másodszor volt kettes. A nap folyamán terméket gyártottunk, ugyanis volt, amiből a barcountban kezdetben 12, záráskor pedig 21 darab szerepelt. Tiszta haszon a cégnek. :D

Ma pedig, elmentünk szobákat nézni, az egyik tetszene, a lakás gyönyörű, de sajnos a szoba túl pici. A tulaj egy tűűűűűzoltóóóó csávó. Nyamm bizony, fel is ajánlottam Eszternek. Jómagam nem vagyok érdekelt.. Viszont, nagyon szép idő volt, sétáltunk rengeteget, elmentem lovacskázni is. A lovak meg épp fel voltak szívódva a bokorban.. Úgyhogy majd legközelebb. :) Voltunk Eszternél is este, kártyáztunk, szarrá aláztam mindenkit. Pedig részemről inkább a szerelmet választanám. Végrevalahára.

Ja, és juteszembe. Van egy pókom, Fred. Mérete a fejemével vetekszik, bár leginkább csak a lábai hatalmasak, kábé 5-7szer olyan hosszúak, mint a kis fejtor teste. Ma épp az ágyam mögött kalandozott, meg körülnézett az éjjeli szekrényemen, aztán valamiért megsértődhetett, mert bekommandózott az ágy alá. Fel is húztam a lábam, nehogy mérgében bokán harapjon. :D

Nincsenek megjegyzések: