Where's silence, there's peace, where's peace, there's freedom, with freedom comes silence.

2009. május 11., hétfő

Értedeztbazmeg?

Jobb a világnak, ha nem próbálom most meg szavakba önteni a hangulatom milyenségét.

Elmondom, mi van. Úgy volt, hogy megyünk ma Howth-ba a tengerhez, milyen jó lesz. Viszont. Tegnap találtunk egy házat, nagyon jó áron. Jan, Zsuzsa meg én voltunk tervben reá. Megpróbáltuk felhívni a faszit, aki hirdeti, semmi. Erre ma látom, hogy a ház elkelt. Oké. Találtam egy másikat, nagyon szép, nagyon jó, meg nagyon minden. Viszont, csak hatkor lehet megnézni, tenger kilőve.

Felhívtam Zsuzsát, jön-e megnézni. Erre: hát, ő igazából nem is tudja, nem biztos, hogy ő Swordsban szeretne lakni... Úgyhogy, most az van, hogy Zsuzsa és Eszter el tengerhez, Jan a belvárosban, és én, aki mindenkinek jót akarok pedig itthon rohadok, majd hatkor megyek megnézni a házat, tudva, hogy Zsuzsa a végén úgysem jön, ergo szar értelme sincs......
Szép napot nektek is.

Ápdét: se tenger, se lakás.

Ápdét ápdét: elmentünk végül a tengerhez, lakásnézés storno. Odafelé úton szomorú voltam, mert rajtad gondolkodtam.. Aztán végül nagyon jól éreztük magunkat. Felmentünk a hegyre, ahol sárga szagú virágok nőnek és rengeteg madár van, meg tenger. És még fókákat is láttunk. Hazafelé Dublinban kaptunk egy szolíd csokimérgezést. Azt hiszem, jól fogok ma aludni. Hiányzol, de majd ez is elmúlik. Minden elmúlik..

2 megjegyzés:

tapsi írta...

howth + sárga virágok = irigykedik

sok szerencsét a lakáskereséshez :megolel:

lightbringer írta...

majd jössz látogatni és elmegyünk jól. :) hm?