Where's silence, there's peace, where's peace, there's freedom, with freedom comes silence.

2009. május 17., vasárnap

Ehhe. Jó régen írtam már, pedig biztos lett volna mit, csak azóta már meg nem. Vasárnap van, ami azt jelenti, hogy mindjárt hétfő, amikoris egyrészt ünnep, bár ezt nemtom, ki tudja még rajtam kívül :D, másrészt meg megyek haza, úgyhogy duplán ünnep. :) Jó itt, elvagyok meg minden, de most, hogy tudtam, hogy megyek, kissé gyorsabban fogyott az amúgyis legendátlan türelmem. Jobb ez így mindenkinek, na. Majd ha visszajövök, bisztos megy újúlt erővel a mosolyogás, addig meg örüljön a nép, hogy nem én felvigyázom őket, így is kijutott az emeletes vadmarhákból a hétre.

Történt ugyanis, hogy épp Pestre repültünk, amikor egy seggarc öt perccel felszállás után rágyújtott a mosdóban. A rendőrséget ugyan ráhívták, de puhán lapos magyar szervünk letudta annyival, hogy amíg az gép ajtaja ki nem nyílik, addig ír terület, és hogy a kapitány ha feljelentést kíván tenni, tegye meg otthon. Na, lófasz. Pedig egyeském mondta is, hogy pölö lengyelországban jönnek fel a kommandós rákok, aztán úgy kapják ki az ülésből, hogy lába nem éri a földet.
Volt egy másik díszpéldány, az üzemanyag tankolása közben gyújtott rá a gép mellett, majd átrohant a szárny alatt. Komolyan, legalább a hajtómű ledarálhatta volna..

Tegnap igazából semmi eksztra, lakótárssal repültem, négyes volt, ezt az opciót hagytam neki. :D
Egészen eseménytelen utak, ketteskével elkacarásztunk hátul. :)

Ma meg még nem sikerült kimásznom az ágyból, pedig magamnál vagyok már egy ideje, és el is terveztem, hogy csinálok paaasztáát. Ami azt jelenti, hogy hősiesen a boltig is elkoccanok. Majd.

Kíváncsi vagyok, otthon milyen idő van, meg nem igazán tudom, mit vigyek, és úúúúúgy várom már, hogy nagyon. :) :) :)

Nincsenek megjegyzések: