Where's silence, there's peace, where's peace, there's freedom, with freedom comes silence.

2009. május 28., csütörtök

Most értem haza..

A napom nem volt rossz, bár ismét érdekesen indult. Nem voltam túl jól, de a gépen azért megjött az étvágyam. :) És most is falatozni fogok, asszem. Mostanában egész jól meg tudtam szerkeszteni a hajam, de ma annyira elhagytam magam, hogy nem csináltam vele semmit. Kicsit szétcsusszantam, bocs.
Hármas voltam, a kettesem ma volt másodszor kettes, úgyhogy kicsit stresszes volt szegénykém, igyekeztem segíteni neki ahol tudtam. Találkoztam kedvenc retardált arcommal is, ő épp végzett. :)

Téged pedig vártalak, de nem voltál sehol és még csak válaszra sem méltattál. Hiányzik az, akiről hittem, hogy te vagy. Igazán.

1 megjegyzés:

lightbringer írta...

Törölve. Az okát is elmondom. Rohadtul nem ismersz sem engem, sem a sztorit. És kikérem magamnak az összes feltételezést.. Valamit most tisztáznék. Nem, nem akartam senkitől senkit elszedni, mert ez nem az én műfajom. Akkor sem, ha szerinted minden nő kurva... Eszedbe sem jutott, hogy egy cseppet sem kurva nőt egy pasi átverjen, mi? Hímsoviniszta barom. Köszönöm a figyelmet.