Where's silence, there's peace, where's peace, there's freedom, with freedom comes silence.

2009. május 30., szombat

Csak mert elememben vagyok

Úgy döntöttem, visszateszem a törölt kommentet, ami a "Most értem haza" című posztom alatt hevert.. Ugyanis nekem nincs mit szégyellnem azon, hogy mellényúlt valaki az okoskodásával, és azzal, hogy beszűkült fasz módjára mit olvas ki a blogomból. Olvass végig, picim és te is rájössz.

"Minden nő kurva.
Ebből kell kiindulni. Ezt e tézist az is bizonyítja, hogy te is egy foglalt pasira akarod/akartad kivetni a hálód.
Ne tedd. Fájni fog.
Alapjában véve a férfiak nagyon is hűségesek, csak mindenhol akad egy "Éva", aki felkínálja a tiltott gyümölcsöt. Gondolom, hallottál már a férfiak vadászösztönéről. Minden férfi elcsábítható, ez igaz. NA ÉS? És megéri? Te tükörbe tudsz nézni, azután? Fura, hogy ez a címe a blogodnak is...tarts akkor magad elé tükröt. "

A sztori pedig: megismertem, megkedveltem, nem kicsit, ő pedig, naiv, becsapott, elcsábított, agyatlan szerencsétlen áldozat módjára elfelejtette közölni, hogy kapcsolata van. Azt hiszem, aki korrekt és barátkozni akar, az mindezt minden hezitálás nélkül a szemedbe mondja.
És nem kell itt faszkaró (bocs) módjára mindenféle ösztönre hivatkozni, ha intelligens ember vagy, tudod kontrollálni az ösztöneidet. Mert bármit mondasz, én tudom, hogy én tudom. És nekem ennyi elég ahhoz, hogy valakitől, akit nem gondolok kicsit sem hülyének, ugyanezt elvárjam. Úgyhogy, lehet magadat, meg mindenki mást sajnálni, nincs igazad, kedves nagyeszű kommentelő barátom.

Az elszedés nem a műfajom. Valakit azért kell elhagyni, mert nem akarsz vele lenni, mert nem szereted és mert nem akarod ezzel becsapni. És igen, akkor is elhagyom, ha magamra maradok, mert nem akarok hazudni. Másvalakivel pedig azért kell lenni, mert vele akarsz lenni. Nem pedig elhagyni valakit valakiért.
Nem vagyok szent, estem már hibákba, de tanultam belőlük. Nem fogok semmilyen kapcsolatot hazugságra építeni és hazugságban tartani. És ezért tudok a tükörbe nézni, ezért járok szopni a málnásba. Maci.
Mert túl idealista vagyok. És mert naivan hiszek az őszinteség tisztaságában. Mert szeretem és hiszek a mesékben. Én vagyok a kurva? Így ismertek?


2 megjegyzés:

tapsi írta...

A kommentelő komolyan kösse föl magát, egyrészt nem tud olvasni - másrészt meg miféle szöveg, hogy "de hát minden férfi hű, csak hát a vadászösztönök, de azok is azért, MERT minden nő kurva", ez elképesztő. És ráadásul olyankor írni ilyesmit valakinek, amikor amúgy is épp eléggé el van keseredve az egész eset miatt, ez még egy lapáttal rátesz a minősíthetetlenségére.

Mondanám, hogy ne törődj az ilyenekkel, de ezen még én is felháborodtam, pedig személyesen nem érint.

:megolel:

Azért csak ne törődj az ilyenekkel :)

Unknown írta...

micsoda indulatok.. hm..