Where's silence, there's peace, where's peace, there's freedom, with freedom comes silence.

2009. április 29., szerda

"Simon McQueen egyszer felült egy picsadühös, egytonnás, Muffin nevű ökör hátára, ami kapásból péppé taposta az ujjongó rodeótömeg előtt, mégis megcsípte a mentősnő fenekét, amikor vitték el a hordágyon, miközben a "Vannak barátaim alacsony helyeken" egyéni verzióját gajdolta."
Christopher Moore - Vérszívó démonok

Különben semmi. A bal combomon egy jókora háztartási keksz méretű kék folt, és tegnap sikeresen bokán rúgtam magam a saját tűsarkammal, ültemben, hogy szarrá vágjam a harisnyát, ami aznap reggel még brand new volt. Ma hsby, szinte ki sem másztam az ágyból. Nem, egész nap pizsiben nyomtam, igénytelen tróger vagyok. Bocs. Aluszkáltam sokat, elmélkedtem, kevesebbet, most olvasok. Hajat kéne mosnom, és azon töprengek, vajon most fessem újra, vagy majd otthon. Ez igenis nagy dilemma, oké?! Mert ha holnap megkérem Esztert, akkor tuti behívnak hsby-ról, ami elég gáz félkész hajjal.. Viszont szeretnék neked tetszeni új-rókabarnán, mert szerintem az szép. És hátha. Mi lesz így velem?


Blue by ~wolf-cherry-blossom on deviantART

Simogass, és dorombolni fogok neked.

Nincsenek megjegyzések: