Where's silence, there's peace, where's peace, there's freedom, with freedom comes silence.

2009. április 14., kedd

Stephanie Meyer - Twilight

Elöljáróban el kell mondanom, nem a hírverés miatt került hozzám a fent említett műremek. Fenntartásokkal ugyan, de megkaparintottam szerzőnk egy másik alkotmányát, ami A burok címre keresztelődött. Lehidalsz tőle három-négyszer oda-vissza. Mármint, gondolom, ki hogy. Nekem sikerült. Ezután néztem utána, akad-e mégvalami. És bizony akadt.
Tudom, hogy megosztja a népeket, még engem is megoszt, pedig én úgy tűnik, odavagyok érte.
Ez a nő valami fantasztikusan fogja meg az érzéseket. Ami bánt kissé, az az, hogy úgy érzem, boldog-boldogtalan a Twilight-ért rajong, és nem feltétlenül azért, amiért nekem tetszik. Reményeim szerint mások is értékelik és értik, úgy, ahogy én, azoknak nagy kedvencük lesz. :) Olvasni kell.
Eddig azt mondtam, nem vagyok kíváncsi a filmre, de mégiscsak. Azt hiszem, a nem létező kíváncsiságom kerekedik felül, és meg fogom nézni. Remélhetőleg a kis világba, amit én magam kreáltam, nem rondít bele.

Nincsenek megjegyzések: