Where's silence, there's peace, where's peace, there's freedom, with freedom comes silence.

2009. április 14., kedd

Elmélkedős blogdömping, mert ma

Mert ma. Hómsztendbáj vagyok, akárcsak tegnap, de olvasni több okból nem tudok, nem fogok. Egyrészt, mert amit most olvasnék, odaadtam kölcsön. Másrészt, ha itt lenne, sem olvasnám, mert. Biztos ismeritek ezt az érzést. A végére érsz egy jó könyvnek, várod a folytatást, továbbgondolod, foglalkoztat. Üresnek érzed magad, mert megszakadt a mese fonala, mégis élményekkel teli. Emészteni kell. Harmadrészt is volt, de mire másrészt leírtam, elfelejtettem. Kit lep meg? :D

Oké, tegnap azt mondtam, ne hívjanak be tegnap, de ma szívesen, viszont ma, ma sem szívesen, sajnos még mindig fáj a torkom, és így nem akaródzik. Nem sok dolgom van ma, olvasni ugye nem, talán filmezni. Tegnap már rendet raktam. Elmehetnék mondjuk sétálni. Vagy cicához. Ilyen szép időben biztosra veszem, ott posztol a borostyános kerítésen, ahol őrhelye vagyon. Neki. Kiszimatolok az ablakon, a levegő friss, fény árasztja el a szobámat. Tavasz van. :)

Elmélkedős. A szerelemről. Mert azért kell Stephanie Meyert olvasni. Hogy aztán elmélkedni kezdjen a magamfajta arról, hogy így bizony, bármennyire giccses-hihetetlen-eszement-őrült, bármilyen dolog, lehet szeretni. Rettegsz kimondani, amit ki szeretnél, mégis, csak átlépsz a peremen és kimondod. Soha nincs mitől félni. Nem tarthatod magad örökké bezárva. :) Hinni kell.

Több mindent akartam filozofálni, de ma valahogy bután hangzanak a szavaim. Érzések vannak. Színesek.

Nincsenek megjegyzések: