Where's silence, there's peace, where's peace, there's freedom, with freedom comes silence.

2009. április 28., kedd



Vannak kérdések, amiket nem merek feltenni. Mert félek a választól. Mert nem akarom tudni. Hogy van valaki.. Gyakran jársz a fejemben és jobban kedvellek, mint kellene. És örülök, mikor itt vagy. Szeretek veled beszélgetni, mert azt gondolom, érted, amit mondok. Szívesen hallgatnám, ahogy mesélsz nekem és töltenék veled több időt. Azon kívül, ami keveset kedves cégünknél összefutunk. Szeretném.. De nem tudok olvasni benned, vagy mert hülye vagyok, vagy mert pókerarc vagy. Mindig. Így azt hiszem, erre csak én vágyom. Inkább hagyom, hogy éld az életed, hisz észre sem veszed majd, hogy nem vagyok már ott. Sajnos nem vagyok elég bátor. Ha tévedek, ha mégis kíváncsi vagy, rám, megtalálsz. :)

Nincsenek megjegyzések: