Where's silence, there's peace, where's peace, there's freedom, with freedom comes silence.

2009. április 2., csütörtök

Gondolj, gondolj, gondolj. (by Virsli the poo, Winning the poo, Windy the poo, whatever :D)

Tegnapelőtt. Rosszul voltam nagyon. Szerettem volna hányni meg elájulni meló közben, futkosott rajtam a hidegmeleg, szédültem, és szerintem lázam is volt. Hazajön, zuhany, meghal. Amikor úgy ébredsz, hogy betegszag vala a szobádban és folyik rólad a víz. Nem voltam sokkal jobban.

Szerettem volna túlélni a tegnapot. Aztán bementem. Két buszt is lekéstem persze, úgyhogy nem sikerült úgy beérnem, ahogy szerettem volna. Gondoltam, nem az én napom.. Aztán megtudtam, kikkel repülök. Mármint, nem mondott az elején semmit, nyilván nem találkoztunk még. El kell mondanom, végigbuliztam a tegnapot. (persze, mindent szépen jól, megfelelően, előírás szerint csináltunk, ahogy kell, ezennel leszegezem) De a hangulat az nem volt semmi. Átlegéletkor: 21
No1: 20 ír vagy angol csaj, No2: 20 ír meleg[bár szerintem csak még nem döntött], No3: 22 olasz meleg, No4: én. No comment.
Annyiraannyiraannyira jó volt. Mikor a legendás crew vannel takonykodtunk vissza, sírva röhögtünk. Végig. Még a pilóták is. :) Nem tudok többet írni, kiemelni valamit. Csak boldoggá tett és meggyógyított. Wics iz M A G I C. :)

[hohh, közben volt pár óra szünet. Folytatja.]

Ma pedig. Alig bírtam kimászni az ágyból. Bementem EPOS tréningre, amiről már írtam, meg még szerintem fogok is, mert tuti vicces lesz használni. El kell mondjam, a tréning kemény 10 percet vesz igénybe. :D Aztán be a belvárosba PPS numbert intézni, szintén kifejtős, szintén nem most.. Holnap. Majd vettem egy bögrét, amire már vágytam, és kinéztem egy új dolgot, amire jövő hétig vágyom. Remélhetőleg. :D Majd haza.
Láttam taxis pasit, a lurkói ültek hátsó ülésen. Kedvesfigyelmes apu vett jégkrémet mindenkinek. Kocsiba beül, első ülés, jégkrém kibont. A poén az, hogy miközben hátraadja, mindkettőt felkeni kicsit a plafonra.... XD
Láttam kutyukát autóban, édes volt, sőt papát is kocsiban, aki vezetés közben mindkét első fogával mosolygott. Totyogó babakocsist igazán kúúúúúúúúúúúúúl napszemcsiben.

Délután remekül szórakoztam, "pofáztam" rengeteget, ahogy szoktam... Hát na. Ez benne van a csomagban. És felmászott egy cica (akiről már írtam, hogy simiztem) a tetőn egészen az ablakomig, hogy belessen. Sajna, bejönni már nem akart. Megértem. Elején vagyunk még a dolognak, szokjuk egymást. :)

Ma. Jó volt. :)

Ezt majdnem kihagytam. (huhh, ez a jútúb tud valamit :))

Nincsenek megjegyzések: