Where's silence, there's peace, where's peace, there's freedom, with freedom comes silence.

2009. június 7., vasárnap

Vasárnap

Megint halálszarul indult a napom, lehet, ennek csak az az oka, hogy kezdek elkényelmesedni? Pedig nem is sajnáltam magam, eccerűen csak nem volt jó a kedvem. Szerencsére elég volt emberi időben, hatkor kelnem, ugyanis csak kilencre mentem. Codalatosssz, nemigaz?

Buszt is sikerült elérnem, így, annak ellenére, hogy vasárnap van, nem kellett taxiznom. Négy rövid szektorom volt, ami azért jó, mert nagyon hamar elszaladt a nap, nem unatkoztam, mondjuk, mint olyan, enni sem volt nagyon időm. Reggel próbálkoztam, szöget is ütött valami a fejembe. Miért van az, hogy ha mész valahova, és valami zöld, algaszerű izé van a kajádon/kajádban, az tuti a fogadon is lesz, teljes vászonszélességben. ?

Az idő ismét nagyon szép lett, bár nincs kifejezetten meleg, a nap sütött, és az iszonyat jóleső tud lenni. Sikerült is kómába esnem az ágyamon, ruhában, fejjel lefelé, még a telefoncsörgésre sem ébredtem fel. És megint él a Petőfi rédió, ami tök jó, minnyá megyek is zuhizni ennek örömére. :)
Kell egy kifli. Alvóskifli. Okéoké, közel van az ágyhoz a bili..

Nincsenek megjegyzések: