Where's silence, there's peace, where's peace, there's freedom, with freedom comes silence.

2009. június 3., szerda

Lebegő

Reggel megint imádott lakótársam üvöltésére ébredtem, mert annyira nem volt képes, hogy lemenjen szkájpolni..

Majd kimostam szépen az ágyneműmet, illatos és még mindig kint lengedez a szélben. :) Takarítottam is, és közben találtam egy zsír új matracvédőt, úgyhogy azon nyomban ki is cseréltem az én kis kopottammal. És most igencsak büszke vagyok magamra érte. Majd négykor csináltam reggelit, ami azzal kezdődött, hogy a hagyma némiképp karamellizálódott, és a tojás felét sikerült a padlóra loccsantanom, miközben forgolódtam a tálkával. Hiába, ma kicsit koordinálatlan a mozgásom. :P

Egyébként pedig Wolf's Raint nézek, mert annyira szééééép, meg mert imádom. Közben pedig filózok azon, hogy lassan mennem kéne futni.. Lassan. Nagyon lassan. :P

Nincsenek megjegyzések: