Where's silence, there's peace, where's peace, there's freedom, with freedom comes silence.

2009. június 5., péntek

Hollywoodoo - Forog a kerék

Című száma ordítja a fülembe, hogy ébresztő, mozdulj már. Ja, mert még mindig ágyban vagyok. Merénasszondom, nem olyan rossz az örli hómsztendbájt végigszundikálni kisebb-nagyobb megszakításokkal.
Reggel elment az áram, ami azt jelenti, hogy nincs net sem, de ami még rosszabb, azt is jelenti, hogy pölö tea sincs, meg semmi..

Egyébként elfelejtettem megemlíteni, hogy Fred egy ideje, ismeretlen okból emigrált a fürdőbe a mosdókagyló alá, sőtmitöbb, tegnap, mikor hazaértem és elmentem zuhizni, a kádban feszített. Persze kihalásztam és visszatettem szépen a helyére. Ma reggel pedig mégis úgy döntött, visszatér hozzám, ami azért szép tőle. :) Bár mintha kicsit nagyobb lenne, mint legutóbb. Most épp a fejem felől, a sarokból vadászgat vérszomjasan.

Tegnapelőtt különben éjfélkor feküdtem, majd háromkor keltem, hogy dolgozni menjek. Érdekes napom volt, hárman voltunk magyar csajok, ami buli, viszont az egyesem egy ír csávó, akinek a testéből lábszag árad, a körmei pedig hosszúak és sárgák. Nyjááááj. Különben aranyos, meg minden, de akkoris.. Azt csak piciben jegyzem meg, hogy sikerült elaludnom a dzsámpszíten, amit elvileg nem szabad, meg különbensem aludtam, csak relaxáltam.. Amíg húsz-huszonöt percet várakoztunk a semmire.. Szembecsuk, nemalszom, nemalszom.. Amúgy figyeltem, aki látótávolságon belül volt, mind szundikált, úgyhogy nincs gond. :P Csak csukva volt a szemem, a szám meg azért nyitva, mert tudjátok, rettentően meg vagyok fázva és úgy veszek levegőt. Ez a hivatalos verzió. :D

Délután átjött Eszter meg Riccardó, ettünk jégkrémet, meg kártyáztunk. Majd később, miután elmentek, megnéztem a Wolf's Rain utolsó két részét. Szpojler.

AMiben mindenki, de mindenki meghal.. Annyira szomorú. És olyan szép. Végig az egészben valami olyasmiben hisznek, valami olyasmiért harcolnak, amiről azt sem tudják, milyen, vagy hogy létezik-e. Mégis meghalnak érte.

Szpojler.

Mert ők farkasok. És mert hisznek a jóban. Aaaaaaaannyira széép. Szipp.


Nincsenek megjegyzések: