Where's silence, there's peace, where's peace, there's freedom, with freedom comes silence.

2009. június 6., szombat

Búvalbaszott

Egy nap ez. Az idő fos, vízszintesen esik az eső és hideg is van. Megint fűtünk az eddigi harminc fok után..
Ma hómsztendbáj voltam, nem hívtak be, ötig aludtam itt-ott magamhoz térve. Kemény, mi? Annyira el vagyok most kenődve, annyira egyedül érzem magam és annyira, de annyira. Persze biztos jobb lesz, lehet, a Wolf's Rain is lehúzott kicsit, az egyszarvút sem bírom a kezembe venni napok óta. Pedig mennem kellene valahova, csinálnom kellene valamit az itthon döglés helyett. Asszem, kicsit még sajnálni fogom magam, aztán majd nem.

Fred megint felszívódott. Nemtom, hova kalandoz folyton, de ha úgy érzi, biztos megint előkerül. Megölelhetne már valaki.

Ja, és elfelejtettem megemlíteni, hogy pár napja valami belehalt a bal mellembe, és hogy ma a kedvenc Petőfi rádióm is süket valami oknál fogva, úgyhogy Tilos van. Napok óta pizzán élek és rosszul vagyok tőle. Kérek fagyit, jó? Meg ölelést. És fagyit is.

Nincsenek megjegyzések: