Where's silence, there's peace, where's peace, there's freedom, with freedom comes silence.

2009. június 3., szerda

Aztarohadt

Komolyan nem tudom, a hisztéria melyik formáját válasszam. Kezdjek el sírvaröhögve, hajtépve futkosni, vagy menjek henteljem le a fél városrészt...

Nyitottam egy bankszámlát, jó régen, s már az előző havi fizumat, ami még mindig nincs nálam, oda kellett volna kapnom, mivelhogy faxoltam, íméleztem megnyitás után egyből, ahogy kell..
Erre csekken kaptam, a béz szupervájzor gyengéden megjegyezte, hogy elküldhetném a bankszámlám adatait, ahova kell. Mondtam, hogy megtettem. Írt hát ő is egy ímélt ezzel ismét elküldve az adataimat.

Erre ma reggel kapok egy mélt, hogy úgy tudják, nincs bankszámlám és sürgősen nyissak egyet, mert júliusban nem hajlandók csekken fizetni. A rohadtbüdöskibaszottkurvaanyjukat. Már elnézést. Még fenyeget, baszod. A fasznak vakarja a tetves picsáját egész nap az irodában..

Úgyhogy kapásból íméleztem kettőt. Egyet a feladónak, hogy ugyanmár, mondja meg nekem, kinek írjak még, kit hívjak fel, ugyanis a béz szupervájzor maga is elküldte a cuccaimat és még mindig nincs meg nekik... Hát a pofám leszakad.........................................
A másikban az adataimat küldtem. Újfent.

-----------------------

Visszaíméleztek, hogy megvannak nekik a cuccaim. Möglássuk. Möglássuk.

1 megjegyzés:

gyerekember írta...

Ugye mindkettőt CC-zted a béz szupervájzörnek is?