Where's silence, there's peace, where's peace, there's freedom, with freedom comes silence.

2007. április 15., vasárnap

Szar nap. Mert.

Mert nem tudom. Igazából nincs konkrét okom arra, hogy szomorú, vagy ideges legyek. Csak ez van. Napoztam ma is, játszottam ma is, semmi különös. Takarítottam... Jó itthon, most viszont arra vágyom, hogy egyedül legyek. Tudom, tudom, mindig egyedül vagyok, de most fizikailag gondoltam. :) Mondjuk felmászva egy naaagy- nagy fára. Hallgatni a szelet, érezni, látni, mert azt meg sosem tudom kikerülni... Úgyis giccseskedik az összes madárka egymással. Nem mondom, hogy rohadjanak meg, jó nekik. :)

Phoenicurus phoenicurus - Kerti rozsdafarkú

Szóval. Kezdenek visszajönni a kis kattogók, nem tanultak belőle, hogy a macska megette az előzőeket. Egyébként pedig rettentően bonyolult a latin nevük nekik. :P


Ő pedig azért került ide, mert természete szerint nem birtokolhatja soha senki...

Nincsenek megjegyzések: