Where's silence, there's peace, where's peace, there's freedom, with freedom comes silence.

2007. április 14., szombat

Reggel, meg minden. És. Points of view, miért ne tehetném egybe?

Kreatív indíttatású ébredés. Mire ma még ideérek, tuti elfelejtem, mit akartam írni, meg csinálni itt. Cicával büszkék vagyunk magunkra, mert mi ébredtünk először, és mi mindent tudunk.
S akképp (azért két k, - tudom, hogy hülyén néz ki- mert az "azképp"- ből jön, remélem, világos ) döntöttem, hogy sok minden kerül ma ide, meeeert változatos és rendkívül izgalmas eme remekem. A kategorizálás már megtörtént, büszke vagyok ám magamra. Lőjetek le. Nap végére kiderül, mi lett belőle.

A reggelim. Amúgy: kolbászos- szalonnás tojásrántotta sajttal és_fehér_kenyérrel. Merje valaki azt mondani,hogy nem reformkonyha. :D Ééééés még el is mosogattam. Nem is az én kiccaládom lenne, ha valaki nem applikált volna bele egy kávéscsészét egy bögrébe. Deee, kiszedtem. :hős:
Points of view, értsétek, ahogy kell, vagy épp, ahogy tetszik :) :


Nincsenek megjegyzések: