Where's silence, there's peace, where's peace, there's freedom, with freedom comes silence.

2007. április 23., hétfő

Ennek nem lesz címe

Álmos vagyok. Nagyon, és nem tudom, miért, egészen sokat aludtam. Meg éhes is. És nem esett le addig, amíg oda nem értem, hogy ma volt életem utolsó latin órája... :'( Úgy volt, hogy a zh- t két hét múlva írjuk, erre a bácsi benyögte, hogy mindenki választhat, hogy most pénteken, vagy jövő hét pénteken írja... Mivel azon a héten otthon óhajtok dögleni, nem nagyon volt választásom. Franc. Tanulhatok holnap, szerdán is. A holnapiból mondjuk lehet, nem lesz sok minden, jönnek az ősök, remélhetőleg shopping lesz. :D Láttam ma egy gyööönyörőséges pipellőt. :bociszemek:
Kéne olvasni. Meg enni. De mivel semmi nincs a közelben, aludni meg így is tudok... :P
Legyen már hétvége...

Nincsenek megjegyzések: