Where's silence, there's peace, where's peace, there's freedom, with freedom comes silence.

2007. április 12., csütörtök

Itthon, édes itthon


Sikeresen hazaszáguldoztam ma. Busszal, ha valaki nem tudná. Láttam az úton mindent, mi szem- szájnak ingere. Ugrándozó nyuszikákat, fácánokat, futó őzeket vadászmadárral felettük... Codalatosz... :D Itthon öt perc után kivakarhattam a macskákat a számból, meg a cuccaimból. Nem lehetett őket lekapcsolni. És. És most sólet... :D
Jelentem, nem tudok aludni. Nem, és nem. Sziszabogár amúgyis kitúrt az ágyból, nekem meg csak kattog az agyam, amit időközben sikeresen megtaláltam. Megy a tv, emberek kínlódnak benne. Nem figyelek, csak vagyok. Kezdeni kéne magammal valamit, de nem nagyon megy. Az életemmel is, amit ideje megtalálnom. Végre. Nem, nem, a bosszúálló angyal meló most nem tesz jót az állítólag szépen szétcseszett karmámnak. :D Nem,nem. Szééép karma, jóóóó karma. Szarok bele, csak vigyázz rám, mint eddig, és akkor megmaradok. Keep smiling. :)

Nincsenek megjegyzések: