Where's silence, there's peace, where's peace, there's freedom, with freedom comes silence.

2007. április 22., vasárnap

Mindenféle okosságok

Ma sikerült magamévá tenni új göncöket. Tetszenek. :) Ennek kapcsán jutott eszembe, hogy vannak "csakmárkásméregdrágacuccokatveszekmertmásszar" emberek. Amit én például hülyeségnek tartok. Nincs mit kifejteni ezen. Azok a ruhák, amiket a legjobban szeretek, sokszor "nóném" darabok, vagy túrkálóban kaparintottam meg őket. Nekik történetük van, és ez jó így. Nekem. :)

A második gondolat, amiről nem tudom, hirtelen honnan buggyant elő, de leírom, mert nem felejtettem el. :P
A boncolásra váró téma a nő- lét. Mindenfajta teljesség igénye nélkül, persze. Ahhoz én kevés vagyok. :) Nem, nem mondom, hogy "piedesztálra kell emelni a puncit", korántsem így van. Vannak nőneműek, akik fűvel- fával, szívük joga. Vannak hímneműek, akik úgy látják, az ellen nem arra van, hogy őket kiszolgálja, kevés dologra jó. Én teljesen visszás dolognak látom. Gyönyörű dolog az, hogy egy nő életet adhat. Ez erőssé teszi. Sok mással együtt. Erősebbek és gyengébbek, nézőpont és helyzet kérdése. Sebezhetőség. Szép játék ez az élettől, nem akarom tovább folytatni, aki tudja, és akarja, képes belemenni.

A napomról... A mai nap ötlete, ami ecetes uborkasaláta készítése közben született, hogy tudnék hógömböt csinálni ecettel, cukorral és vízzel. :buszke:

Nincsenek megjegyzések: