Where's silence, there's peace, where's peace, there's freedom, with freedom comes silence.

2011. szeptember 8., csütörtök

Tegnap

Tegnap, bár fél hatra mentem, viszonylag energikusan indult a napom, hajnal háromkor. Felkel, salátát csinál, szendvicskét, ahogy kell. Nóra barátném a férfijújával felvett ötkor, a szokásos helyen, a sarkon. :D
Együtt repültünk, plusz egy olyan egyes, akit nagyon bírok, mert nem izgatja fel magát nagyon semmin, és egy olyan négyes, aki háát, hogyismondjamcsak, nem túl okos, de nagyon aranyos és emellett kurva lusta. Nóra velem volt hátul, magyar buli egész nap, meg is vitattunk minden fontosat, ahogy kell. :P
A nap gyorsan, és viszonylag zökkenőmentesen ment, annak ellenére, hogy csak fél ötkor landoltunk. Számolod, ugye?.. Időközben megállapítottam, jogos, hogy én vagyok a főnök, két szőke lánnyal repülök, meg egy pasival, elvégre. :D
Mikor végeztünk, közölték, hogy annak ellenére, hogy kurvára nem fogok csak két órát dolgozni (kettőt!) jövő hét után, basznak szabit adni, nehogy már nekem is jó legyen. Kissé lerombolta az egyébként elég jó hangulatomat, mire hazaértem, teljesen bús voltam. :(

Amikor pedig leírtam, ami a szívemet nyomja, az órám sóhajtott egyet, hogy tovább számolja az időt, amiből néha sajnos túl kevés jut. Az én órám. Nagyon ritkán hallom sóhajtani.



A mai napon ugyanazokat a fostaliga járatokat csináltam, mint tegnap, annyi különbséggel, hogy a mai embereknek a fele, pont azok, akik a kezem alá kéne, hogy dolgozzanak, haszontalan. Ég és föld, mit ne mondjak, tegnaphoz képest. Összességében mégis büszke vagyok ám magamra, mert így is sikerült őket elég jól elirányítgatni, hogy túléljük az egészet. Csináltak pár emeletes baromságot, amit rettentő jól bírtam, csak kétszer-háromszor üvöltöttem velük. Ezt keveseknek sikerült eddig kihoznia belőlem, és a nap végén így is tök jóban voltunk. Szeretem azt hinni, jó velem dolgozni. :)
A zoffiszban összefutottam Nórával, amivel meg is oldódott a hazajutásom kérdése. Mondta, hogy dögunalmas napja volt, persze, tudtam anélkül is, nem együtt mentünk. :D
Hazafelé megpletykáltunk még néhány életbevágóan fontos dolgot, aztán megegyeztünk abban, hogy maj' lesz valami. :D

Itthon Feikoval legurítottunk egy kis brandyt, beszélgettünk egy tartalmasat a pasikról, meg az életről, aztán röhögtünk egy sort Ronnyn, a virágtündéren. :D
Zuhi, ágy, mindjárt elhalok. azt hiszem, iszom még egy kis tejet, aztán ma is Ötödik elemre alszunk, akárcsak tegnap. Egészen addig képben voltam, hogy "Aziz, light!!!"

Jóéjt.

Nincsenek megjegyzések: