Where's silence, there's peace, where's peace, there's freedom, with freedom comes silence.

2011. szeptember 11., vasárnap

Hurricane day! Hurricane day! Hurricane day!

Coming soon.

Azaz tegnap este lementem forralt bort inni, ami nagyon  gyorsan a fejembe is szállt. Nem csak nekem. Kissé kihűlt ugyan, és mikrózni kellett, természetesen csak a felénél tűnt fel a belefulladt alkoholmérgezéses muslica. Szép haláál..
Ésakkor kezdődött a rezgés, hogy hjúúúj, hallottam-e, hogy másnap este tornádó lesz, és hogy.. A kerti asztalt eltették, a kukákat lesúlyozták, a tegerimalac ketrecét bunkerré alakították, szereztek rengeteg gyertyát, ilyenek. Na, mondom, fasza, ha elviszi a fejem felől a tetőt, az összes cuccom elázik. :/ 
Arról is szó volt, hogy a repteret lezárhatják kedd estig, és hogy nem leszünk képesek kimozdulni a házból.
Megbeszéltük, hogy ennek örömére másnap este tornádó partit rendezünk. A nagy félelemben azért elég jól sikerült aludnom. :)

A napom jó volt, rövid, viszonylag jó crewal, és egy olyan egyessel, akit sokan nem bírnak, én viszont igen. :) Mókásnak találom, meg mikor velem repül, nem szokott nagyon pánikolni, ugyanis a többiek mindig erről panaszkodnak. Megbeszéltük a tornádót, mondta, hogy deee, le fog szakadni a tetőm. Erre csak annyit reagáltam: "Ha az én tetőm megy, megy a tied is. :D" Attól kezdve nem volt olyan mókás a dolog. :)

 Hazaérek, komolyan, már csak az hiányzott, hogy a kutya meg a macskák is beelőzzenek a zuhanyzóban, holott az egész házban én voltam az egyetlen, aki a nap folyamán munkát is látott..  

Amíg a zuhanyra vártam, utánanéztem a mi kis tornádónknak, kinek neve Katja. (Katia/Katarzina) 
Ámérikából indult, át a Csendes Óceánon, pusztítónak gondolják, de nem is ez az érdekes, hanem a neve. A tornádókat ugyanis minden 7 éveben ugyanabból a névkollekcióból nevezik el, és erre az évre az a gyűjtemény jutott, amiből annak idején Katerinát elkeresztelték. Ám amikor nagy károkat okoz egy hurrikán, a nevet leveszik a listáról, és újra cserélik. Reméljük, ő kussban marad ez alkalommal.

Mára ennyi, jövök még, ha a szellő el nem ragad. :)

Nincsenek megjegyzések: