Where's silence, there's peace, where's peace, there's freedom, with freedom comes silence.

2011. szeptember 15., csütörtök

Elég szomorú az olyan nap, amikor már délelőtt 11kor el kell indulnod délutáni műszakra, hogy majd 11-éjfél körül landolj. A hétre jutott belőle négy is.

A buszmegállóba menet meg kell állnom egy zebránál, milyen helyzetbe kerülhet ilyenkor az ember vajon. Természetesen olyanba, hogy pont arra jár egy mama, akinek nem sietős, de be kell, hogy előzzön, hogy aztán a további öt percben kerülgethesd, lehetőleg ezzel lekésve a buszod. Elértem.

A buszról leszállva volt olyan szerencsém, hogy elém került Thómasz, akiről röviden annyit kell tudni, hogy seggnyalási alapon lett belőle nagyobbacska ember, és hogy csőbuzi. (van ilyen? A wörd szerint van.) Előttem riszált egészen a crewroomig, miközben én azon morfondíroztam, mennyi grooming discrepancyt adna, ha hátrafordulna. (Akkor kapod, ha nem nézel ki megfelelően.) Rágó, lapostalpú cipő, plusz hozzá képest nyilván nem ráztam eléggé a seggemet sem. :D

A napom elég hosszú volt, de szerencsére nem volt sok az utas, és a crew is remek volt. A nap vége felé a négyes lányka eldicsekedett vele, hogy kilukadt a lábujján a harisnya, ami önmagában vicces is lehetett volna, ha nem vág arcon a lábszmell, amikor a cipőjét levette, hogy mindezen történéseket demonstrálja. 
Napom másik fénypontja az volt, amikor az egyik járatra felszállt egy pasi, kamion méretű morzsával az orrán. Mérlegeltem egy darabig, hogy tudtára adom az álnok morzsa hollétét, de aztán elvetettem a gondolatot. :)
Egész nap korán landoltunk, az utolsó járaton pedig már annyira belejöttem a nagy rohanásba, hogy amikor az ajtót zártam, sikerült magam orrba is vágni. Nem kell aggódni, egyben vagyok. :D
Ugyanezen utolsó járaton feljött a gépre egy csoport fazon, akiknek valami iszonyat istállószaga volt, a gép hátulja: a farm, ahol élünk. 
Mindent összevetve azt hiszem, nagyon ügyesek voltunk ma. :)

Persze ahogy hazajöttem, megint volt okom az agybajra, még jó, hogy ez az együttélés emeli a toleranciaküszöböm, különben kevesebben lennénk vagy kettővel. Nem is olyan nagy dolog, de eléggé haragszom azért érte. Tizenegykor elmész, tizenegyre érsz haza, míg más egész nap itthon tévézik, vagy bármi, mindenesetre dolgoznia tuti nem kell. Ott az egész délutánja-estéje, de neki akkor kell berohanni a fürdőbe előtted, amikor hazaérsz, legyen az az éj bármely pontján. Azt hiszem, jobb, ha az ilyen emberek a jövőben kerülnek. :D

1 megjegyzés:

gyerekember írta...

Én reggel szoktam zuhanyozni! o/ :)