Where's silence, there's peace, where's peace, there's freedom, with freedom comes silence.

2011. szeptember 10., szombat

Este hattól reggel fél nyolcig sikerült ma aludnom, mert annyira paffon voltam tegnap, meg mert addig hagytak. Akkor Ronny elkezdte bömböltetni a germánische rádiót a szomszéd szobában, ha ő ébren van, nehogy már más aludjon alapon.

Annyira jó idő volt már akkor is, hogy megengedhettem magamnak, hogy ablakot nyissak. Fresh és üde voltam, mikor a sirályok vinnyogva repültek el odakint. Reggel jó őket hallani, lehet, mert nyaralás hangjuk van.
Reggeliztem egy kis müzlit, majd megkezdtem a mosást. Három adagot, így "hétvégén" már nem kell. Mikor a mosással végeztem, mosogattam kicsit, sikáltam a konyhában, majd reggeliztem még egy kis pirítóst vajjal és paradicsommal. :)

Később úgy elmentünk shoppingolni, hogy csak három órával később értünk vissza. Vettem cuccokat, amik a hétvégi főzőcskéhez kellenek. Útközben azt hittem, elhagytam a jegyzetfüzetem, amibe mindent írok, a fél agyam ott lakozik. Persze láttam én a pozitív oldalát is a dolognak, vehetek egy szép újat, de azért az öröm sokkal nagyobb volt, amikor végül mégis megkerült, és csak kicsit voltam szomorú, hogy mégsem lesz másik. :D
Különben boltba menet sikerült megejtenem a napi félreolvasást: bedroom elegance helyett boredom elegance formájában. :buszke:

Itthon csináltam fincsi kis lecsót tv paprika helyett kaliforniai paprikával, ami majdnem ugyanolyan jó, amennyire meg mégsem, nos, azért a részéért kárpótol, hogy szép színes tőle a kaja. A trükk, amire akkor jöttem rá, mikor először csináltam, az az, hogy a paprikát kell először a serpenyőbe tenni a hagyma helyett, ha jót akarsz magadnak. Különben a hagyma már rég lekvárrá főtt, amikor a paprika még mindig kőkemény. Itt jegyezném meg, azt hiszem, a "g" betű nem funkcionál megfelelően a klaviatúrámon. Meh.
A lecsó után Feikonak segítettem kolompért vagdalni az esti sült krumplihoz, amiből sajnos már nem fogok enni, ugyanis hét után lesz kész. Meg valami husi. Mindeközben Feiko balettelőadással szórakoztatott, amibe itt-ott én is beszálltam, hiába, szólt lent a muzik. Éés, aztán még forralt bort is rittyentettünk, minálunk most kezdődik a szezon. :)

A tegnapi napról annyit érdemes szólni, hogy rohadt hosszú volt, és megint olyan emberekkel, akik nem feltétlenül a kedvenceim. Nagyon nagy bajom sincs velük, ami azt illeti, talán csak annyi az egész, hogy az utóbbi időben jobban válogatok, kivel szeretek repülni. Nem mintha ezen múlna, végül kivel repülök.
A nap vége felé a hármasom csinált valami bődületes faszságot, amiért akár el is vihetném a balhét, ha nem lenne elég rutinom. Van, úgyhogy ha bárki megkeres, mi is történt, én maximálisan kint vagyok a szarból. :)

Az előbb zuhiztam, megtestápoltam magam, mindjárt leszaladok szüppenteni egy kis forralt bort, aztán tentike. Holnap megint hármas kelés, szerencsére elvileg már fél egy körül végzek az eddigi fél hat helyett. Juhéééj.
És azt nem is mondtam, a jó idő ellenére egész nap üvölt kint a szél, hamarosan vihar lesz.
Rengeteg mindent akartam még ma csinálni, de a nap galádul elfutott.. Na, majd holnap.


Resident Evil OST

Nincsenek megjegyzések: