Where's silence, there's peace, where's peace, there's freedom, with freedom comes silence.

2007. október 13., szombat

Nyusz

Ma délelőtt találkoztam a nyuszimmal. Egy barna, és egy szürke közül választhattam. A szürke igazán szép volt, mégis a barna csöppség lett az én nyuszkóm. Épp most jutott eszembe, Biff után talán Biffnek nevezem. De ez majd, ha töltünk egy kis időt együtt, úgyis kiderül. Még nincs nálam, max egy hónapig tartja nekem a mostani gazdája (amíg kideül, hol és hogyan lakom majd. ugye..) , aki egyébként igazán szimpatikus és kedves. Az asszonykája is. :) Eltöltöttünk ma együtt fél órát, miközben a moszatokból válogattam. Szívem szerint mindkettőt vállalnám, de tudom, nincs elég kapacitásom arra, hogy mindketten jól érezhessék magukat. Már meg néztem, hogyér a ketrec, az alom, minden, amire szüksége lehet. Találtam nagyon jó minőségű, finom illatú szénát, nagyon meg is örültem neki, biztos szeretni fogja. Suliba fogok járni, de azért igyekszem majd sok időt tölteni vele. :)

Nincsenek megjegyzések: