Where's silence, there's peace, where's peace, there's freedom, with freedom comes silence.

2007. május 10., csütörtök

Összefoglalva

Hétfő
Délelőtt sehol semmi, délután info zh. Ötös leszek félévkor. :D Lehet, a fiú kicsit pofára osztályoz, annyi baj legyen, akkor sem a semmire kaptam ötöst. :kihúzza magát:
Aztán találka Ixivel, elmentünk a Hintalóba, sör a többiekkel. Sör? Há hülyevagyokén?! Nem is ittam, csak "barackot". :D Majd Akácfa. No, amit ott láttam, hosszú ideig nem felejtem, lehet, nem kéne ide leírnom... Átlagéletkor tizennégy, rettenetesen be voltak baszva. A lányokra negyvenes alkesz faszok nyomultak, a fiúk meg lánynak öltöztek és néztek ki. Elszomorító...

Kedd
Elindultam délután, hogy elvigyem Erikának a jegyzetet, amit kölcsönadott. Mikor kinéztem délelőtt az ablakon, még borult volt az idő, hát esernyővel indultam el. Mondanom sem kell, hétágra sütött a nap. Akkor néztek végképp hülyének, mikor a metrón elkezdtem hangosan röhögni, ugyanis rájöttem, hogy pont a jegyzetet nem vittem magammal, s előtte azon örvendeztem, milyen jó, hogy még fénymásolni is van időm. Mindezen élményeimet a többiekkel is megosztottam. :D
És kimaradt, hogy moziban voltam Nojsszal, aztán sétáltunk az Andrássyn, mindez pedig nagyon- nagyon jó volt. Majd köbö egy órát viliztünk a 4-6tal... Tényleg, hogy ott is milyen arcokat láttunk... Pasi beszél a mobilján, ami egy zacsiban van. :D

Szerda
Hűűűűha, az tegnap volt. Bementem délelőtt, úgy volt, növényen is ott leszek. Erika drága elfelejtette, hogy találkozunk, szépen meg is áztam mindennek tetejébe. Délután vissza, odaadtam a cuccot, sikerült Anitával is beszélnem, hogy, s mint lesz a gomba. Bementem gyagyásékkal anatra, mit ad az ég, névsorolvasás, amin én is rajta voltam, annak ellenére, hogy nincs is anatom. :D Pirospont Sotónál... :P
Este ivászat, csocsó, marhulás, lelkek ápolása. Jó volt. Majd találka a Görivel. Az meg élménydús. Hogy ezek a népek még mindig meg tudnak lepni, pedig úgy hiszem, nem.

Csütörtök
Vettem hasitasit. Nagyjából ennyi. És talán túl sokat filózok, próbálok nem. :P

1 megjegyzés:

Nojsz írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a blog adminisztrátora.