Where's silence, there's peace, where's peace, there's freedom, with freedom comes silence.

2007. május 3., csütörtök

Néha erre járok


Kedden busszal "felközlekedtem" végre a nagy faluba. Szokás szerint nagy élmény volt, na.

Tegnap, azaz szerdán, nos, lássuk csak, mi is törpént. Nagyon jó idő volt, adtam a hippi életérzésnek külcs
ínyileg, nagyon élveztem. Többen beleszerettek a kertészgatyámba, ami nem, nem új divat, télleg retro. :D Erről jut eszembe. Szívesen aludnék most egy évig, mert nekem ezek a cuccok bejönnek, és ha még egy év múlva is így öltözöm, nem számítok már trendinek. :P
És még suliba is mentem. :büszke magára: Jó, jó, nem éppen úgy vettem részt az órán, ahogy kellett volna, holnap megyek is bűnbánni, meg jól viselkedni, hogy a bácsi ne haragudjon rám. Kicsit szégyellem magam, mentségemre legyen mondva, nagyon jól éreztem magam. Délután nézelődtem kicsit, meg vettem vasárnapra kis prezentet anyumnak, remélem, értékeli majd. Nekem tetszik.

Ma sikerült feliratkoznom fizika vizsgára, amiből ötöst óhajtok kapni. :P Sőt, órán is voltam, kitüncögtem magamnak a kellemetes társaságot. :) Sikerült megcsinálnunk tíz sudoku négyzetet és másfél keresztrejtvényt. :)
Utolsó növény gyakon pedig szénát vizsgálgattunk, meg gombásztunk. Egész érdekes volt, szerettem volna azt a fincsi kis jószagú takarmányt a párnámba gyömöszölni, szerintem irtó jót lehetne szundikálni rajta.
Most meg latin. Sok sikert kívánok magamnak holnapra. Meg nektek is, akik nem olvastok, de lehet, egyszer fogtok. Hümm, talán ide kellene az előző muzsika, mindegy, majd keresek valami mást. Vagy nem. Nekem ez még meglepi. :P Képet viszont biztos kaptok, mert ezekért most oda, meg vissza vagyok, kell, hogy helyezzek ide egyet belőlük. Meg majd még sokat. :D
Ja, és kihagytam két dolgot, amikről meg akarok emlékezni. Az egyik egy pók, akit pár hete véletlenül beszippantottam porszívózás közben. Nyugodj békében kis barátom.
A másik pedig a körtés- karamellás joghurtom. Bizarrul hangzik, de nagyon fincsi, annak ellenére, hogy nem a körtés joghurtra öntöd a karamellát, hanem a natúr krémjoghurtra a körtés- karamellás löttyöt. :)



Nincsenek megjegyzések: