Where's silence, there's peace, where's peace, there's freedom, with freedom comes silence.

2007. május 6., vasárnap

Állat.

De tényleg. Viszonylag korán ébredtem, de nem tudtam semmit csinálni, mert anyum még tentikélt. Hát no. Tízkor apámnak eszébe jut, hogy a macska már nyolc óta a dokkolóban* van, engedjem be. Anyám közli, hogy nem, nem jöhet be Cini, mert tegnap a koszos gumicsizmájával összemászta a szépen felmosott járólapot. Érteeeed. Kimegyek a teraszra, hogy adjak reggelit a kutyának, látom, a terasz is szép macskacipőmintás. Édes jó anyám nem hitte el, mert ő azt felmosta, mondtam neki, beszélje ezt meg a macskával. Frigyes kissé rizsikés tányérját meg az esővizes hordóba mártottam öblítés céljából, remélem, nem lesz azé' rizsföld belőle. A nap további izgalmatos pontjairól majd megtörténtük után. :)

Egész nap az új kütyümmel rohangálok, készítgetem a képeket, gondoltam, nagymuttihoz ebédre nem viszem el, most már bánom. Meg makrózzál méhecskét, baszod. Oké, hogy milyen jó az, de a rohadt kis dögök állandóan tovaszállonganak. És mindjárt megint esik.

Egyébiránt meg. Kimentem az istállóba- merthogy nálunk olyan is van ám- retro könyvek között túrkálni. Találtam Asimovot meg Fable- t, és egy csomó gyerekkori könyvet, amiket gyorsan át is menekítettem máshová. (no, most kezdett kint esni) Jók lesznek még a kölök/kölköknek, ha majd egyszer, évek múltán... Én is így lettem ám ilyen izéj, szívesen továbbadnám. :) Ne mutogassatok, úgyis tudom, hogy szerettek. :P

Hazafelé jövet nagymuttitól meg mit láttam. Ezért aztán tényleg iszonyatosan tudok haragudni. Csórikám gyönyörűszép értelmes tekintetű lovacskán veri magát az asztfalton. Hát öcsém, elmondanám neked, hogy épp azért jó ez a hely lovat tartani, mert van töltés, meg fűz, meg sok szabad hely, ahol lehet jól lovaglani, és nem kell magad a kövesúton illegetni ott, ahol azért közlekednek is. Főleg meg hogy ugye a paci lábának sem ideális, nem aszfaltra van az kitalálva. A lovaglás további részeiről nem tartok kiselőadást, szoktam ilyet, de itt most nem. Áhh. Hányingerem van ettől. Tényleg.

Ja, és amíg el nem felejtem. Tanultam. Én. No nem sokat, de kezdetnek nem rossz. Virágot az öltözőbe, rajongókat a kordonok mögé. Köszönöm. :D

Anyum olvas egy könyvet. Jaffa kiadó... (ejtsd dzsaffa, lásd Csillagkapu. Sorozatfüggő- e vagyok? E. :D )


*dokkoló: bejárati és a belső ajtó közötti rész, ahol a fírgek száradnak, mielőtt bejönnének




Nincsenek megjegyzések: