Where's silence, there's peace, where's peace, there's freedom, with freedom comes silence.

2007. május 5., szombat

Gondolta volna a fene...

Hogy ilyen sokáig fogok aludni. Fél tizenegy... Mondjuk ebben a nyomorék időben lehet, nem is kellene az embernek másra számítania. Akkoris ki fogok menni. És táncolásos reggel van, pedig még ideges sem vagyok. Nem baj, felébredek tőle, és jó, és szeretem. Nagyon. :)
S ma még tanulni is szeretnék. Neeem, nem, hátrább azokkal a kényszerzubbonyokkal, nem mondtam, hogy már_tanultam_.

És most eszembe jutott, hogy még mindig kínai turista- státusz van fényképezőgépileg, viszont nagyon aranybogár kis szerkezet. Mondjuk, a régi képeim sem profi géppel készültek, mégis volt, aki azt hitte, hogy fotográfus kreálta őket, pedig csak én voltam. :szerény:

Voltam kozmetikus néninél, nem mondom, hogy szebb is lettem, de határozottan jobb a helyzet, mint mielőtt elmentem. :D Anyám azt mondta, mindegy lett volna, plasztikai sebészhez megyek, az is végez ennyi idő alatt. Vagy marad az egész testes papírzacsi. :D
Mindeközben megtudhattam, hogy a kamasz fiúkáknál milyen fontos, hogy a haj trendi legyen, mert bézbólsapkában kell járni, ha megnőtt, mert az milyen égő, és hogy nem is azért csinálja így, meg úgy, mert trendi, hanem csak mert ez tetszik, de megnöveszteni, az "kész gyötrelem". Igen, én igénytelen vagyok, de ha nem lennék, ez akkor is sok, s tanulságos lenne. :D Vigyétek a közelemből. :P

Vasaltunk Zuzával, aki egyébként meg van őrülve. Nem találja a helyét, tegnap is ezt csinálta, kis bolygóhollandi. Remélem, ez csak olyan hülyeség, és minden rendben van vele.

Ja, és a hét növénygyakon született nagy igazsága a minden négyzet téglalap, de nem minden téglalap négyzet megállapítás után szabadon: " minden művész szarul vezet, de nem minden szarul vezető művész."
Akkor most vagy gondolhatom magam a szabályt erősítő kivételnek, vagy csak szerintem vezetek jól, vagy kezdjek pánikolni?

Höhh, ezt még ide kell írnom. Iwiwen kerestem valakit. Kidobott egy másik embert a cucc, asszongya: " Életvidám,eleven srác vagyok!Jelenleg egyedülálló,bár ezt az állapotot nem szivlelem kimondottan! Beszélgetésre,interaktiv szórakozásra mindig vevő vagyok!Egy üzit talán megér!Hölgyek előnyben!"
Ez beszarás, azt hittem, ez a hely nem társkereső, azt meg végképp nem gondoltam, hogy egyszer magamtól találok egy ilyen gyönyszemet. :büszke: És reklámozza magát ultraszekszi félmeztelenül párnaölelős képpel, miközben tekintetével lelkem legmélyebb bugyraiba hatol, s ott megmozdít valamit..... Fogjatok le. :habzó szájjal röhögve lefordul az ágyról:

Nincsenek megjegyzések: