Where's silence, there's peace, where's peace, there's freedom, with freedom comes silence.

2007. szeptember 27., csütörtök

Jó idő van ma, nemde?

Tegnap sikerült letöltenem a Transzformörszt. Persze, hogy nincs hozzá jó felirat. Deee, olyan ügyes voltam, hogy változtattam az időzítésen, úgyhogy most nagyjából nézhető. Meg amúgyis, asszem, annyira nincs rá nagy szükségem.

Meséltem már arról, mennyire szeretnék egy cicát? Ide. CSak az a helyzet, hogy pici a lakás, nem lenne itt jó neki, itthon is keveset vagyunk. Legalábbis nekem nem lenne szívem itthagyni. Úgyhogy végülis nem lesz. És ma tudtam meg, hogy az egyetemen lakó, kedvenc kéknyakörvű cicámat örökbe lehet fogadni, ha valaki szeretné. Biztos lecsaptak már rá. :( Jó, persze, tudom, hogy jó helye lesz, de nem fogok vele többet találkozni, úgyhogy ez azárt szomorúvá tesz.

2 megjegyzés:

Unknown írta...

Cicábók minimum kettő a jó. :)

lightbringer írta...

Majd eccer.. :) Otthon amúgy kettő van. :)