Where's silence, there's peace, where's peace, there's freedom, with freedom comes silence.

2007. szeptember 13., csütörtök

:)

Most béke van.

Egyébként pedig nagyon ügyes voltam ma. Kitöltöttem az indexem, felvittem TO-ra, és kaptam még ötezer tankönyvtámogatást. Eleve ugye öt jár, de engem biztos nagyon szeretnek, vagy pedig csak érdemes sokat beszélni a nénihez, miközben kitölti, így esetleg kettőt tölt. :D Így valszeg harmadikos könyveket fogok belőle venni, mivel korlátozott a felhasználása, így nem lehet későbbre gyűjteni. Hogy miért épp harmadikos? Azért, mert egyébként minden félévben kábé annyiba kerülnek a jegyzetek, mint az adott félév támogatása. Furmányos vagyok e.

Anaton pedig nagyon okos voltam, jó, jó nem tanultam agyon magam, sőt, deee, figyeltem előadáson, úgyhogy pengén vágtam mindent, amit a bácsi kérdezett. :buszke:

Nincsenek megjegyzések: