Where's silence, there's peace, where's peace, there's freedom, with freedom comes silence.

2007. szeptember 18., kedd

Csak hogy termékeny legyen az időszak

Nem írtam még arról, így nincs vele tisztában mindenki, hogy ebben az évben új életet kezdtem egyetemileg. Ez abban nyilvánul meg, hogy bejárok órákra, próbálom követni az anyagot, ilyesmik. :)
Jó, ma nem mentem kémiára, mivel úgy döntöttem, nem akarok negyvenöt perc után három órát szopni. (ha bemegyek az órára, utána van három lyukasom a következőig. Egy óra bkv haza, egy vissza, nem érdemes hazajönni, asszem, értitek) Ugye ettől még nem dől meg az új életem?

Egyébként. Felkel, mindjárt hajmos, terveztem, hogy tanulok anatot. Át kéne ültetnem a kaktuszt, amit tegnap vettünk, és kreatívan be is boríthatnám szép papírral egy- két füzetem. Tudod, az iskolai láz, mikor örülsz az új színes ceruzáidnak, és eltervezed, hogy szépen fogsz írni. Az utóbbival kapcsolatban már nincsenek illúzióim.

És asszem, beteszek valami zenét, persze ami most eszembe jutott, arról az is, hogy nagy valószínűséggel a kocsiban van. Fakk. Mindegy, keresek mást.

Másról: találtam még egy gyöngyszemet, úgy érzem, viszont kapcsolattartás szempontjából rezeg a léc. Nos, rajtam nem múlik, én örülnék is. Majd megláttyuk, szurkoljatok. :)

Ééés, mivel régen nem örvendeztettem meg kedves közönségem muzsikával, ezért most erre is sort kerítünk. (Áááá, megőrülök a zenéjétől, szerintem rohadt jól össze lett rakva.)
És még valamire, ha megtalálom, mert az meg tetszik. :)- nem lett meg :(

Nincsenek megjegyzések: