Where's silence, there's peace, where's peace, there's freedom, with freedom comes silence.

2007. június 10., vasárnap

Én muzsikát kaptam, ajánlok neked posztot :)

Egy éve fogalmaztam meg utoljára így egy dolgot: élve élek meg mindent. Nohát, most is. :)

Három óra buszontanulás után, ugye... Életem legjobb háromórás tanulása. ;)

És megvilágosodtam még valamivel kapcsolatban. Az életed azért érdekes mások számára, ahogy te megéled azt. Nagyon örülök most ennek a gondolatnak. :)

És annyi mindent írnek még, annyi minden pörgött végig az agyamban az elmúlt két órában, hogy az valami hihetetlen. Ki is hullott, mint az jó szitákból szokása a dolgoknak, de nem lényeg, megszületett már egyszer, most már itt is marad. Előbújik majd, ha akar.


Őzikék, villámok, kutyák és mindenek után végül esőt is kaptam a nyakamba... Ugyehogyugye? :)

P. S. : ja, és igen, én is arra vártam, gondolom, nem lep meg. Tudomhogytudod. :)

Nincsenek megjegyzések: