Where's silence, there's peace, where's peace, there's freedom, with freedom comes silence.

2007. június 28., csütörtök

Imádok mindenkit és viszont

Tegnap Gyurival elmentünk anyáékhoz, meg próbálni, meg család és- barátlátogatni. Meg az elején aszt hittem, hogy nekem attól még jobb is lehet, ha van ezen felül kutyacica. El kell, hogy mondjam, volt, de nem ettől lett nekem jó. :P

Találkoztunk anyuval, tök jó fej, csak kicsit sokat beszél. :D:D:D Mondom mindezt én, na. Virágot meg elfelejtettünk vinni neki, de majd holnap jól. Ház szép, kert nagy, állatok már nincsenek, csak egy, őt meg nem van jogom megítélni, úgyhogy szó se róla többet.
Asztán jött a kis Bátor, akinek kellett vagy fél óra, mire a közelembe merészkedett, de aztán mint akit felhúztak, annyit ment, meg beszélt ő is. Édes volt.

Később át Tiviékhez próbálni, mert péjnteken ugye koncsertó van, szombaton meg ösküvő, oszt ott is ki kell ám állani szépen a népek elé. Tivi kislánya, Boró, na, nekem ő volt a nap csúcsa. Tünemény. És még kutyus is volt, aki hogy, hogy nem, Nyakas névre hallgat. Náluk túlestem életem első hajfestésén, Ingrid séróját kreáltuk meg vizslaszínűre. Nemtom, előtte milyen volt, de most jó. :) :nem villog:

Haza meg hoztunk tőlük dinnyét, persze előtte egészséges mekis kajával faltuk magunkat degeszre. Satöbbi.

No, nesze neketek, részlet a tegnapból, közel sem minden, meg szerintem nem is a megszokott írói minőségben, de legalább van. Tessék örülni. :)

Nincsenek megjegyzések: