Where's silence, there's peace, where's peace, there's freedom, with freedom comes silence.

2007. június 3., vasárnap

05. 29. kedd

Szombaton volt az a hatalmasnagy vihar, ugye… Aztán vasárnap délelőtt is folytatódott, éji sötétségben, én mégis úgy gondoltam, nem lesz már gond vele. Nos, tévedtem. Villám jön, le****sza az összes biztosítékot, büszke is vagyok magamra, hogy erre egyből rájöttem. Mindezen felül mit még? Szénné sütötte a tápot a gépben, amiről a net jön ide be a szobámba, és még örüljek, ha más nem füstölt el odabent. Azóta nincs netem. Kiegészítés: azóta fény derült arra is, hogy elfüstölt a hálókártya, meg a router, és lent a bojler is. Ott leszakadt egy polc, sok vázával, és a nyíregyi lakás is beázott némiképp....

Hétfőn a nagy élmény az volt, hogy sikerült sokadszor is kiállnom a kocsival, és semmit nem lapogattam még ki, a ótó is egyben van. Nagymuttitól hazafelé pedig bocik közt szlalomoztam. :D Ja, és aznap madártejet is főzőcskéztem. :P

Ma meg, áhh nem ecsetelném, az utakon mekkora baromállatokkal találkozik az ember. Azt hittem, felrobbanok… Viszont beigazolódott a kakukkos gyanúm, a kis éjdibogár ma megmutatta magát. :boldog: Épp ültem a szobámba a té…öööö… Szóval a könyv felett, amikor landolt az ablakpárkányon. Sajnos nem maradt sokáig. :(

Holnap meg mehetek vissza, és csütörtökön vizsga. Nagyon aranyos a néni, a cucc is viszonylag érdekes, most mégis bármi mást szívesebben csinálnék, mint hogy elkezdjek tanulni. Muszáj vagyok, volt számtalan alkalmam rájönni, hogy a vizsga napjának hajnalán nem épp kifizetődő tanulni. Legalábbis ha az ember akkor látja először az anyagot. Vagy másodszor.

Ez meg most van: azaz semmi. Sikerült megszereznem a fizika tételsort, és közhiedelemmel ellentétben nem fogok kedden vizsgázni gombából, mivel valaki, akire számítottam, és mondta, hogy ideadja az anyagot, amiből tanulnom kéne, baszott mindezt megtenni. Persze, az az én hülyeségem, hogy számítok másokra is, próbálok tanulni a dologból.

Nincsenek megjegyzések: