Where's silence, there's peace, where's peace, there's freedom, with freedom comes silence.

2007. június 14., csütörtök


Mörfi. Tudtam, basszus, tudnom kellett volna, hogy ez túl szép. Hülye vagyok, valaki vessen már véget ennek.
Most megyek, és szép csendben felvágom az ereimet...
Buktál már bele abba, hogy őszinte voltál?.......
Csak hagyjatok lógva, jó? Egyre vagyok csak kíváncsi... Mindenki másnak köszönök mindent egyelőre.
Eccer majd jövök.

És ím, kezdetét veszi éltem elkövetkezendő legszarabb, mocskosul a legszarabb hat napja... Tanuláshóz jó, ha megnyúlik az idő, kivéve, ha épp nem ott jársz. Ha épp rohadtul nem ott jársz. És éljenek a shuffled muzsikák. Nem mintha nem tudnék akármiből Rád asszociálni...


2 megjegyzés:

gyerekember írta...

Elég gyakran buktam már abba, hogy őszinte voltam.
Ha visszamehetnék, hogy megváltoztassak pár döntést, nem mennék vissza.

lightbringer írta...

Itt nem ez a lényeg. Tudom, hogy én voltam a hülye, de most nehéz.