Where's silence, there's peace, where's peace, there's freedom, with freedom comes silence.

2007. július 9., hétfő

Kellene má írnom ide valamit, mi?

Remélem, ez nem ilyen listaszerű lesz, mint az előzőek, majd igyekszem. Meg amúgyis.

Hát az van, hogy nagy nehezen asszem szerdára sikerült rendet vágnom a szekrényemben, meg a szobámban.Voltam a héten új kozmetikusnál is, merthogy benne az a jó, hogy nincsenek nála sokan, nem kell várni, mint a enyémnél, aki továbbra is marad az enyém. Az új lány nemtuggya, hogy klasszisokkal rosszabb, mindegy, szó se többet róla, szar, és kész. Nekem.

Gyurival az újraegyesülés csütörtökön vicces volt, benzinkút, parkolóban tali, mögöttünk tó, tisztára, mint a filmekben, asszem , kis naplemente is volt. :P
Elmentünk ,vettünk pizzát. Aszt meg kihagytam, hogy az a része is vicces volt, hogy kocsival mentem elé, és tudoood, követés ótóval meg minden..
Nálam meg szépen bevackoltuk a szobámba.

Pénteken úgy volt, hogy vadaspark, de egészen szar idő volt.Halálos szélben elmentünk halászni a teknősnek, édesem rendkívül élvezte, asszem, halász lesz ezek után. :D
Vadaspark nem lett, csak este mentünk be Nyíregyre, hogy mozi. Treeeenszformöööörz. Kurvanagy. Behalsz, belefeszülsz a kis székedbe, és mivel még nem is rövid, a végére majdnem be is akarsz pisilni. Tessék megnézni. Asztán haza Nyíregyen, ott aludtunk bent, viszont a gyertyázás valahogy kimaradt. Meg a tejkávé is, amit végül csak reggel vettünk meg. Deee, volt ótósmeki félálomban üresben majdnempadlógázzal, mert hogy lehet az, hogy ha egyesbenhagyomnemindul. Mindegy is, kell egy ilyen az életben. :P

Szombat reggel kómában ébredés, és aligbírkimászás az ágyból, tizenegykor le is jutottunk kávéért, amiből alkottunk. Természtesen palackos savmentes vízből, mert a csapos az vízköveskisfincsi.. És valahogy punnyadtunk mégtovább a tévé előtt, majd formaegyidőmérő, ami után haza, és palócleves, meg öhön bográcsból. (slambuc. tuggyátokmiaz?)
Aztán el röpizni tiszaihomokos pályára, ami azoknak, akik szoktak röpishomokhoz fura volt, én meg élveztem. És dejót játszottunk.
Otthon volt még sötétben lámpávalpingpong, meg derék- és csípőmasszázs, amiből majd kérek még. Sokat. Aztán szokás szerint kómaálom.

Vasárnap megint nem sikerült tizenegy előtt kivakarnunk magunkat az ágyból. Forrókutya, kávé, erdeigyümölcstea. Bekenekedtünk vastagon ezeregyszázfaktoros naptejjel, és irány a Tisza. Kenu ősökkel rohadtnagy szélben, egy pillanatra majdnem sikerült kibillennünk. Nem akarom fatert leszólni, de igazán tehetségesen egyensúlyoz, kormányoz, és legközelebb külön hajóban leszünk. Szerintem. :D Elmentünk egy holtághoz, ami gyönyörű, és nagyonjó és szép és ááá. De. Van egy hely, ahol van kint egy tábla, hogy asszongya A MOTOR KIEMELÉSE KÖTELEZŐ! hábaszod, úgy néz ki, beregben a népek 99%- a vagy olvasni, vagy szövegértelmezni nem tud, de ha rajtam múlna, sok köcsögre várna most zongora, motor ésmégsokmáskedvesség általi halál. Komolyan, mit jelenthet az a szószerkezet, hogy természetvédelmi terület??! Mindegy, nem pattogok tovább, csak ez bennem undort kelt, na. Amúgy kimentettem egy szitakötőt a vízből. :)
Otthon paprikáscsirek szintén bográcsból, meg gyümilevi. Áhh, hogy milyen jókat ettünk otthun.
Punny a kertben, lepkézés, pakolászás, majd jövés vissza a betontengerbe. Asszem, az ősök hozzá fognak szokni, hogy rabolva vagyok. :)

És elvileg most is együtt vagyunk, csak én itthon vagyok, ő meg dolgozik, és egyszer hazaér. :)
Nem akarom megenni nélküle a gyümijoghurtot, mert majd tugedör. És valamit csinálunk délután is. Este meg wellness és masszás. Megérdemli, mert imádom. :) Ja, meg borocska teraszon.


P. S. : eszi valaki a görögdinnyét kenyérrel?

4 megjegyzés:

Mandula írta...

Nem eszem görögdinnyét egyáltalán, de akkor kenyér nélkül. :)

gyerekember írta...

Nagypapám ette kenyérrel a dinnyét.

mergenc írta...

dinnyét enni hülyeség, mint mondtam volt, olyan, mintha cukrozott vizet ennél.
inkább a sör.
:)

gyerekember írta...

A sörben nincs kihívás, nem jönnek rá a darazsak.