Where's silence, there's peace, where's peace, there's freedom, with freedom comes silence.

2009. július 24., péntek

Újabb elbaszott poszt

Az mennyire gáz, hogy úgy kell írnom, hogy a rosterem a kezemben van, mert különben nem emlékszem, mi mikor volt, és az előző posztot is lusta voltam rendesen megírni? A kérdés költői, megvan a saját válaszom.

A fele így is kiesett. És ez nem is az a roster, amit nézni akarok. Ehh. Kezdhetném a három off napommal, amin jobbára semmi különöset nem csináltam. Szombaton randiztam. Ja, én. Meglepő, mi? Úgy volt, elmegyünk állatkertbe, de mivel az idő szokás szertint fos volt, csak kajáltunk, iszogattunk, meg mászkáltunk. Aztán majd meglátjuk.

A héten sikerült öt napot dolgoznom. Az elején még úgy indult, hogy három, aztán kaptam még egyet.. Kedden volt hawaii party, rájeneres, de természetesen nem bírtam elmenni, pedig nagyon szerettem volna. Eredetileg másnap nem dolgoztam, de aztán ez megváltozott és de. Persze tettem erőfeszítéseket a dolog érdekében, elmentem before partira, de már ott kidőltem, úgyhogy inkább hazajöttem, másnap 4kor kellett kelnem. Erre lakótársam háromkor olyan esemessel ébreszt, hogy ha véletlenül nem alszom, engedjem már be, mert nincs kulcsa.. Persze, véletlenül nem aludni háromkor elég valószínű, nem? :P

Úgyhogy dolgoztam másnap, a negyedik napomon is, és annak végén már azt hittem, érinthetetlen vagyok. Hát nem, sztendbájról is behívtak öt húszkor.. Elmentünk Brüsszelbe, ahol három és fél órát szoptunk, sanszos volt, hogy nem tudunk hazajönni. Ezzel már csak az lett volna a problémám, hogy én ma mennék, azaz megyekis hazaaaa. De szerencsére hazajöttünk, túléltük, sallala.

Úgyhogy most készülődnöm kéne, rohangálnom ezerrel, ahogy mindjárt fogok is. Asszem, hulla leszek még egy darabig..

Nincsenek megjegyzések: