Where's silence, there's peace, where's peace, there's freedom, with freedom comes silence.

2009. július 16., csütörtök

Nahamárígy belejöttem

Az indok nélküli vergődéstől csak némi kesert érzek a torkomban, nevezzük hányingernek. Magamra venni nincs miért, de hála nékie, poszt jön.

Első hómsztendbájon semmi, második szar fos szar idő, nehogy menni tudjak bármerre.

Aztán következett életem értelme, Manchaster-Budapest. Ha épp leszállva voltunk, Dublinban, természetesen szakadt az eső, olyannyira, hogy amíg a gépen vártunk, be kellett zárnunk az ajtókat, ezzel mérsékelve az egyébként is jelentős árvizet. Egyesek anyázva rohantak fel a gépre az esőben, igazán kultúrált dolgokat láthattunk, hallhattunk. Otthon 30 fok, szansájn, egyes ekunyerálta magát kocsival cigizni.

Ami meglepett. Hazafelé volt egy nő, két gyerekkel, kérdezte, én honnan. Mondtam, magyar vagyok. Azt mondta, meglepi, mert tök kedves voltam vele. Azt hittem, csak be akar szólni, de komolyan gondolta, aztán elmagyarázta.
Boarding gatenél tök bunkók voltak vele, és panaszt fog majd tenni Ferihegy eerportnál. Tizenix éve él Dublinban és az írek általában kedvesek, ezért gondolta, hogy ír vagyok. Nem kicsit esett le az állam. Fura volt, de azért jó érzés. :)

Este pedig, amíg a kocsira vártunk, láttam egy rókát. A reptéren. Rókát.. Sajnáltam. :(
Plusz a napom azzal ment el, hogy próbálták elmagyarázni, mi az a badger. Nem jöttem rá. Aztán este megnéztem, mert tök izgatott voltam, hogy van olyan európai állat, amit még nem ismerek. Tévedtem. A badger, az pontosan európai borz. Merthogy a skunk az amerikai. De attól nekünk még borz.. Úgyhogy, ha úgy vesszük, végig gyaníthattam volna.

Máma hosszú és fárasztó napom volt, sok hülyével. Vége. Alig vártam, hogy közelebbi kapcsolatba kerülhessek az ágyammal. Megtörtént. :)
Az egyesem egy magyar lány volt, akivel előtte nem nagyon beszéltünk és nem is volt túl szimpatikus. Kiderült, hogy tévedtem, nagyon jó fej. Örültem. :)

Eszembe jutott még valami. Nem osztom az észt a magas lóról, csak leírom, amit gondolok. Ahogy gondolom. Nem ismersz, életedben nem láttál, nem beszéltél velem, ergo honnan is tudnál megítélni. Nem tudom, ki kényszerít, hogy elolvasd, de ha már elolvasod és nem tetszik, minek jössz vissza? Nem értelek.
Ha olvasod, de nem érted, nos, nem sértegetni akarlak, de lehet, ez a sport nem épp neked való. Vannak ám még érdekes dolgok, vonaaat, kifestő, roller, gumikacsa, ilyenek, játsszál azokkal. Nem óhajtom a helyet anyázással megtölteni, úgyhogy arra kérlek, a jövőben, ha azért jössz ide, inkább ne is fáraszd magad, törölni foglak. Ha értelmesen is képes vagy szólni, akkor hajrá.

1 megjegyzés:

Unknown írta...

Csak azért nem tudtad, mi a badger, mert nem ismered... *dobpergés*

EZT! (rettenj)

http://www.youtube.com/watch?v=MMeLFEq58QU

Garantálom, hogy soha többé nem felejted el... :))))))