Where's silence, there's peace, where's peace, there's freedom, with freedom comes silence.

2009. március 31., kedd

Nyúz! Nyúz! Nyúz!

Aha. Elfelejtettem mondani, hogy tegnap előtt a slide letépte a középső körmöm a jobb kezemen. Nem fájt amúgy, tényleg. :)

Ma meg egész nap egy gombbal harcoltam, mert állandóan leesett. Pedig már eleve trükkösfaszául biztostűvel rögzítettem drága lelkem. Fene a pofáját, azért is leugrott, mikor végeztem. De megvanám. :D (hat szektorom volt különben, amiről azt mondják, a legszarabb. Szerencsére jól ment minden, volt mit csinálni. Rohangáltam fel-le, megállás nélkül és még enni sem volt időm. Ennek ellenére egyáltalán nem voltam rosszul, ami be kell valljam, valahol bearanyozza a napom. Visszamenőleg is.)

Holnap. Holnap viszont húzós nap lesz, mert egyrészt STN(London-Stansted)re repülök, ami a legszigorúbb bázis, másrészt a negyedik napomon odavágtak hozzánk két SNYt......... Ja, majdnem kihagytam, hogy ésmég valami új eszközt, amit nem is tudok pontosan definiálni - és a tréninget sem tudtam még hozzá megcsinálni, ahogy a legtöbben nem, - kell holnaptól használnunk. Olyan kicsit, mint egy pénztárgép, asszem, de az elején nehéz meg bonyolult használni. Mondják, akik már hallottak róla. Nem tűnik nehéznek, de tuti lesz valami trükk, amivel hazavágnak. Funny hely ez, na. :D Ryanair- új izgalmak napról napra. :D

(SNY- supernumerary. Amikor megvan minden vizsgád, meg mindened, szárnyak, névtáblák, egyenruha, szerződés, ki kell menned a bázisodra gyakorlatra és repülni legalább nyolc szektort két nap alatt. Ha ez nincs meg, nem kezdhetsz dolgozni.)
Ami azért lesz gáz, mert ráadásul nem csak egy ilyen lesz, hanem kettő (darab), akiknek fogalmuk sincs ugye semmiről. Szegények. Nekem is még csak halványan van... :D Igyekszem majd kedves lenni meg segíteni, amiben tudok. :)

End náov, lecc ít szam fánk. :)

Nincsenek megjegyzések: