Where's silence, there's peace, where's peace, there's freedom, with freedom comes silence.

2009. március 29., vasárnap

HSBY rulz

Ma egész nap HSBY voltam. Ami nem más, mint hómsztendbáj. Lét ráadásul. Ilyenkor 11:30-21:30ig bármikor behívhatnak dolgozni, és egy órán belül bent kell lennem. Jeee. A rutinosak ezt biztos jól csinálják, én nem mentem sehova, telefonnal szaladgáltam_mindenhova_még a lakásban is... És neteztem. Kvízek, minden szar, amit el lehet képzelni. Nem mondom, hasznos kis nap volt. De legalább eltelt. Így kell semmiben elfáradni. Kvízfüggő lettem. Imádom a kvízeket. Odavagyok a kvízekért. Állítsatok le. Azonnal.

Holnap halálos hat szektort kell túlélnem, szoríjjatok. :)

Ja és légyszi, legyen kedves valaki tudatni, mikor válik unalmassá az írkálásom a melóról, mert jó darabig asszem más élményem nem lesz....

Nincsenek megjegyzések: