Where's silence, there's peace, where's peace, there's freedom, with freedom comes silence.

2007. augusztus 21., kedd

Nnna

Jóvanakkor, gyerkőcök, van, aki szeret itten olvasgatni? Üzemelünk hát tovább. Amúgy is, csak lusta voltam némiképp.
Voltam nyaralni, élménybeszámoló verbálisan, annak, aki igényt tart rá.

Pénteken volt koncert, ütős kis buláj lett. Szombaton grillparti (afterparti? :D), vasárnap pedig kis lájtosan az afterparti afterpartija. Nagyon odakaptak a népek Szomorra, mit ne mondjak, meg is értem. :)

Mindjárt lesz még egy kis nyaralás Tapolcán, amit várok eléggé, merthogy most én sem leszek ám egyedül. :)

EGyébként pedig. Kedden kivették a bölcsességfogamat, mert rosszul nőtt, és fájt. Kérdem én, normális az, hogy még mindig istentelenül fájnak a fogaim azon az oldalon alul, felül?

Nincsenek megjegyzések: