Where's silence, there's peace, where's peace, there's freedom, with freedom comes silence.

2010. február 7., vasárnap

Van itthon neeeet. Ennek örömére ma egész nap azon barkácsoltam, hogy használni is tudjam, estére sikerült is.

Cicának pedig fogköve volt, nem nagyon tudott enni, úgyhogy fater tegnap elaltatta, hogy leszedje. Anyum meg kifésülte szegénykém filces szőrét, amíg aludt. Legutóbb, mikor mindezen műveletekre sok került, szisza jobb kondiban volt, s bár sosenem bírta jól az altatást, egy napjába telt, míg magához tért.
Most nem. Már a második nap esténél tartunk, és még mindig nem százas. :( De már sokkal jobban van, szoríjjunk nékie, jó? 17 éves az én lelkecském.

Ja, szóvalamúgy. Bedöglött ma a netem, megszereltem, vírust talált az irtóm, kiikszeltem, akartam nyomtatni, de kifogyott a patron, majd végül egy muslica is belefulladt a teámba. Azt mondtam már, hogy az ájpodom is bedöglött? Ójeeee.

Várom már a jó híreket.

Nincsenek megjegyzések: