Where's silence, there's peace, where's peace, there's freedom, with freedom comes silence.

2009. január 6., kedd

Aha

Beszélgetés egy TO-s néjnivel, aki kicsengés nélkül felveszi a telefont:

-Kellene nekem egy igazolás visszamenőleg tanulmányi jogviszonyról, lehetséges?
-Persze.
-És ki is postázzák?
-Természetesen, ezért vagyunk itt.
-És az megoldható, hogy megkapjam még a héten, elég sürgős lenne.
-Hát, majd meglátom, ha lesz időm, megcsinálom, és megkapja, ha nem, akkor majd megkapja jövő héten.
-És ezt a telefonszámot megadhatom, mint kapcsolat? Csak mert a papír mellett telefonálnak majd, hogy leellenőrizzék.

Nnna, ez baszta ki a biztosítékot nála, pedig szerintem nem voltam hülye, amellett róla meg mindigis tudtuk, amit tudtunk.

Majd felhívtam megint, hogy legyen már kedves akkor lefaxolni, ha megcsinálta, addig az is megteszi, de nekem mindenképp szükségem van arra a papírra. Miután megadtam neki a számot, lebaszta a kagylót. Még nem tudja, de holnap után is fel fogom hívni, ha nem lesz itt a cucc, mert nekem_kell az a cucc_. :D

Nincsenek megjegyzések: