Where's silence, there's peace, where's peace, there's freedom, with freedom comes silence.

2008. március 12., szerda

Számít?

Az előbb még tudtam, hol akarom kezdeni, most azonban, jó szokásomhoz híven, fogalmam sincs, mibe is kezdtem. De aztán mégis de, nem kell félteni.

Néha eszembe jut, néha elfelejtem, néha megnyugszom, máskor meg felkavar, de határozottan állíthatom, fejlődtem, nagyon remélem, sok tekintetben. Ki fog ez derülni időben, nincs igazán hova sietnem.

Még mindig eljátszom a gondolattal, de szerintem soha nem fogom kijelenteni, sikerült elsajátítanom a főzés tudományát. Főzök, oszt kész. Majdnem minden kajám mellé odatehetném a jelzőt, hogy „életem első”, úgyhogy ezt mellőzném is. Nem dicsekvésképpen, de meglepően fincsi csokis muffint sütöttem, eme sorok alkalmával gratulálnék is magamnak. :P

És ismét sikerült átvennem az éppen olvasott könyv stílusát, bár ezt valószínűleg csak én látom, nem is lényeg. Kedvenc nénim hozza a formáját, és annak ellenére, hogy némiképp döcögve indult a dolog, már a „nem lehet letenni” részénél járok, és természetesen lehetőségeimhez mérten tényleg kevésszer teszem le.

Továbbra is tartó jó hír, amit még mindig nem szeretnék elkiabálni, hogy a főnök balkezét játszom épp a mosodamaffiában, ma pedig kaptam egy új lánykát dógozgatni hozzám, bírom, jó fejnek tűnik, tök jól elfecserésztünk. :) Persze szigorúan munka közben. Mimás. Remélhetőleg mindez ha változik, pozitív irányba teszi. (elmélkedések az optimizmus jegyében első fejezet)

Emellett beszereztem első és jelenleg egyetlen hosszú lejárattal őrizendő fekete macskámat, a többi részlet egyelőre under construction, a poént meg nem lőném le, csak élőben.
Boci sem magányos már, van egy kis barátja, Pedro, aki egyébként egy maccii. Azaz, hogy pontos legyek, egy nagy macee hálóingben, iszonyatosan jól áll neki. :) Mostantól ketten őrzik és túrnak ki az ágyamból.
És tényleg jó lenne már valami állatka, amit nyúzhatok, mert.

P. S. :
Szerintetek, ha egy erőszakosan nyomuló pasinak azt mondod, leszarod, nem vagy kíváncsi a mondandójára, más mellé ülsz a buszon, végül amikor van olyan pofátlan, hogy leszáll utánad és megpróbál az ajtóig vagy beljebb kísérni, és rávágod azt, az hogyan próbálja neked mégis megmagyarázni, hogy akarsz tőle valamit? ( csak mert ezt a részt már végképp nem vártam meg. Kíváncsi vagyok, ha véletlenül összefutnánk még egyszer, bele kell- e rúgnom, vagy megkérni valakit, vakarja le rólam. Ez az egyetlen, ami fúrja az oldalam azzal a szerencsétlen hülyével kapcsolatban. Gonosz vagyok? E. :D)

2 megjegyzés:

gyerekember írta...

A PS-be:
a megközelíthetetlenségeddel felgerjesztetted vadászösztöneit. Értékes préda lettél. Most már csak intravénás ólommal vakarhatod le magadról. Sajnálom.

Arcadia írta...

höhö, nem is rossz. Macsek kúl dolog -mármint másét kedvelem, nekem _nem lesz_
idegen faszi:szerintem hordj magadnál shotgunt.. :egyszerű, mint a faék: